Adını Ansam. Şiiri
Ne zaman yar senin adını ansam
Hasretin içimde kalıp gidiyor.
Her kime halimi, derdimi yansam
Acıyı içime salıp gidiyor.
Ne olursun çık gel, bir güne kıyda
Günde olmasa da haftada ayda
Şu seven gönlüme olsun bir fayda
Gönül hasretinden solup gidiyor.
Tükendi ümidim, kalmadı sabrım
Başa bela oldu, bu gönül ağrım
Bir ateş üstünde duruyor bağrım
Hasretin göğsümü delip gidiyor.
Değerli der artık, derindir yaram
Bir tesellim kaldı, oda sigaram
Eriyorum gün gün, hem gram gram
Felek seni benden çalıp gidiyor.
İbrahim Değerli 28.3.2019
Yayınlanma:
Düzenleme:
242 kez okundu.
Adını Ansam. Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer İbrahim DEĞERLİ Şiirleri:
- Zor Muş Be Sevdam.. (293)
- Can Mı Bıraktın. (242)
- Bela Mısın Başıma? (217)
- Çok Mu Gördün Bana.. (334)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (9)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (14)
- SUSMAYAN SATIRLAR (20)
- UNUTMA Kİ (23)
- SEVGİLİ KADINIM (26)
- Yol Yare çıkınca (31)
- İmanımla al canımı (37)
- Alıştım Sana! (41)
- Senden Sonra (49)
- İki Kalp (53)