Ayrılık Zehrine Bal Deme Bari. Şiiri
Sen gideli kaç yıl geçti aradan
Bir mektup, bir selam, sal deme bari
Ölürüm kurtulmam ben bu Yaradan
Ayrılık zehrine bal deme bari.
Hayalin odamda cama vururken
Söyle nerden çıktın, durup dururken
Elimde güllerim solup kururken
Yanak'da gül'lerin al deme bari.
Sevdim de ne geçti, sanki elime
Acılar dolandı kaldı dilime
Uzaktan bakarken sefil halime
Ah! ne vefasız bir kul deme bari.
Vurduğun yer hala, sızlar derinden
İnliyor şu kalbim, bil kederinden
Söküp atamadım seni yerinden
Yaren yar demezsen, el deme bari.
İbrahim Değerli.15.06.2015
Yayınlanma:
Düzenleme:
Şiir Teması (Konusu): Hüzün
244 kez okundu.
Ayrılık Zehrine Bal Deme Bari. Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer İbrahim DEĞERLİ Şiirleri:
- Gördüm.. (223)
- Ben Neyleyim (232)
- Öldürdü Beni. (246)
- Felek. (394)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (5)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (12)
- SUSMAYAN SATIRLAR (18)
- UNUTMA Kİ (23)
- SEVGİLİ KADINIM (24)
- Yol Yare çıkınca (31)
- İmanımla al canımı (37)
- Alıştım Sana! (40)
- Senden Sonra (49)
- İki Kalp (52)