Dediler Ki... Şiiri
Dediler ki onda yoktur merhamet
Gidenler bir daha dönmez dediler
Onun için çekme boşuna zahmet
Bu bir kalp ağrısı dinmez dediler..
Kadere feleğe, boyun bükmekle
Gözlerinden kanlı yaşlar dökmekle
Her gün hasret, her gün özlem çekmekle
İçindeki ateş sönmez dediler..
Ben onsuz neylerim, hayali düşü
Bedenimin artık, kalmadı gücü
Gurbet ellerine sararken göçü
Mecnun kerem olan onmaz dediler..
İbrahim Değerli..12.09.2006..
Yayınlanma:
Düzenleme:
262 kez okundu.
Dediler Ki... Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer İbrahim DEĞERLİ Şiirleri:
- Sevdikten Sonra.. (335)
- Ben Neyleyim (231)
- Yıllar Mı Kaldı. (256)
- Yerin Dolmuyor......Beste; Ersin Kayışlı. (398)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (5)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (11)
- SUSMAYAN SATIRLAR (18)
- UNUTMA Kİ (23)
- SEVGİLİ KADINIM (23)
- Yol Yare çıkınca (31)
- İmanımla al canımı (37)
- Alıştım Sana! (40)
- Senden Sonra (49)
- İki Kalp (51)