Gönlüm derki. Şiiri
Aşkı merhem diye sürdüm yarama
O Yârdan bir selam, aldıktan sonra
Gönlüm der ki başkasını arama
Bir tebessüm edip, güldükten sonra.
Günlerim geçerken, hep sessiz sessiz
Sanki ben öksüzüm, sanki kimsesiz
Ellerim koynumda kalır çaresiz
Gönlümle başbaşa kaldıktan sonra.
Çektiğim sevdanın yokmuş önemi
Göğsümün acısı deler sinemi
Hiç kurumaz olur, gözümün nemi
O Yârla hayale daldıktan sonra.
Değerli der artık, gülmez bu başım
Ne hasretim bitti, ne de gözyaşım
O Yârla son buldu, artık savaşım
Benim değil elin, olduktan sonra..
İbrahim Değerli.10.09.2015
Yayınlanma:
Düzenleme:
Şiir Teması (Konusu): sevgi
230 kez okundu.
Gönlüm derki. Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer İbrahim DEĞERLİ Şiirleri:
- Gördüm.. (226)
- Seviyorum Haşa Taparcasına.. (270)
- Nasıl Unutayım Seni? (430)
- Veda Ediyorum. (241)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (17)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (19)
- SUSMAYAN SATIRLAR (26)
- UNUTMA Kİ (28)
- SEVGİLİ KADINIM (30)
- Yol Yare çıkınca (34)
- İmanımla al canımı (41)
- Alıştım Sana! (42)
- Senden Sonra (52)
- İki Kalp (57)