Ne Olur. Şiiri
Bu ayrılığa ben olsam da sebep
Yar deyip kapımı çalsan ne olur.
Takılıp geçmişe dargın kalma hep
Yar deyip gönlümü alsan ne olur.
Sevginle çevirsen gönül çarkını
İçinden çıkarsan gizli saklını
Yüreğimde göster, sende farkını
Yar deyip kalbimde kalsan ne olur.
Gel kıyma bu aşka, göz göre göre
Ne zaman bitecek verdiğin süre
Bir mektup, bir kelam, ayda bir kere
Yar deyip bir selam salsan ne olur.
Bitmiyor göz yaşım, dinmiyor acım
Çaresi sendedir, yoktur ilacım
Yaşamak için yar, sana muhtacım
Yar deyip bir çare bulsan ne olur.
İbrahim Değerli..(25.03.2014.)
Yayınlanma:
Düzenleme:
261 kez okundu.
Ne Olur. Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer İbrahim DEĞERLİ Şiirleri:
- Senin Yüzünden. (246)
- Ben Seni Sensiz Sevdim. (249)
- Vefasız.. (318)
- Ölmek De Mi Var? (253)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (17)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (18)
- SUSMAYAN SATIRLAR (23)
- UNUTMA Kİ (26)
- SEVGİLİ KADINIM (29)
- Yol Yare çıkınca (33)
- İmanımla al canımı (40)
- Alıştım Sana! (41)
- Senden Sonra (51)
- İki Kalp (55)