N'olur... Şiiri
Şahit olsun dağlar, taşlar çağrıma
Feda ettim ömrü, bil ki uğruna
Ölsem de gam yemem, gitmez ağrıma
Azraile boyun büktürme n’olur.
Can evimden vurma, giderken beni
Acılar içinde bırakma teni
Hiç mi sevmedin sen, severken seni
Arkandan çaresiz baktırma n’olur.
Mecnun gibi beni savur çöllere
Aşk ateşiyle yak, döndür küllere
Koyma beni yalnız yaban ellere
Bana göz yaşları döktürme n’olur...
Şikayetim sanma alın yazıma
İstersen adımı alma ağzına
Sende çare yoksa gönül sızıma
Bari hasretini çektirme n’olur...
İbrahim Değerli..31.3.2018
Yayınlanma:
Düzenleme:
212 kez okundu.
N'olur... Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer İbrahim DEĞERLİ Şiirleri:
- Yeminin Mi Var? (257)
- Sen Değil Misin? (271)
- Dün Sabah... (246)
- Dindir Acımı. (275)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (5)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (11)
- SUSMAYAN SATIRLAR (18)
- UNUTMA Kİ (23)
- SEVGİLİ KADINIM (23)
- Yol Yare çıkınca (31)
- İmanımla al canımı (37)
- Alıştım Sana! (40)
- Senden Sonra (49)
- İki Kalp (51)