Sende Sensizliği Tattım Bu Gece.. Şiiri
Mehtapsız geceme hüzünler çökmüş
Yaş olup gözlerden aktım bu gece
Bendeki resimler boynunu bükmüş
Sarılıp resmine yattım bu gece.
Aylar yıllar geçmiş, bende unuttum
Akan göz yaşımı yüzde kuruttum
Göz göze gelmişken, bir dilek tuttum
Gönülden gönüle aktım bu gece.
Yarin kapısında nöbete durdum
Sevdanın yükünü sırtıma vurdum
Gözümü kapadım, bir hayal kurdum
Sende sensizliği tattım bu gece.
Değerli der gecem, hüzünle doldu
Umutlarım bir bir sararıp soldu
Hiç göz kapamadan sabahlar oldu
Hasretle yollara baktım bu gece.
İbrahim Değerli..(30.10.2011)
Yayınlanma:
Düzenleme:
229 kez okundu.
Sende Sensizliği Tattım Bu Gece.. Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer İbrahim DEĞERLİ Şiirleri:
- Yaşamaktan Eser Kalmadı Bende (234)
- Ne Sen Sor, Ne Ben Söyleyim (296)
- Ağlamam artık. (355)
- Sürüklenip Gidiyorum.. (223)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (24)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (22)
- SUSMAYAN SATIRLAR (30)
- UNUTMA Kİ (29)
- SEVGİLİ KADINIM (33)
- Yol Yare çıkınca (38)
- İmanımla al canımı (43)
- Alıştım Sana! (45)
- Senden Sonra (54)
- İki Kalp (59)