Sevda Dediğin Şey, Bu Olsa Gerek. Şiiri
Nerdesin vefasız, gelmedin hala
Hasretinden yandı gitti bu yürek
Yüreğimi böldüm, aylara yıla
Sevda dedikleri, bu olsa gerek.
Geçmiyor gönlümde, çaresiz ağrım
Sana değil benim, kendime kahrım
Gönlümün kahrıyla, kavruldu bağrım
Aşk dedikleri şey, bu olsa gerek.
Gündüzler çaresiz, geceler sessiz
Her gün ben sendeyim, yaşanmaz sensiz
Aklım fikrim sende, gönlüm çaresiz
Sevda dedikleri, bu olsa gerek.
İbrahim der bu bir hicran yarası
Ne olacak bilmem, senden sonrası
Eğer bende ise, ölme sırası
Aşk dedikleri şey, bu olsa gerek.
İbrahim Değerli.22,03.2012..
Yayınlanma:
Düzenleme:
234 kez okundu.
Sevda Dediğin Şey, Bu Olsa Gerek. Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer İbrahim DEĞERLİ Şiirleri:
- Gönlüm Hasretine Çoktan Alıştı. (415)
- Yoksa Gülüm, Darıldın mı? (297)
- Az Mı Yalvardım… (216)
- Gelmedi... (253)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (17)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (19)
- SUSMAYAN SATIRLAR (24)
- UNUTMA Kİ (27)
- SEVGİLİ KADINIM (30)
- Yol Yare çıkınca (34)
- İmanımla al canımı (41)
- Alıştım Sana! (41)
- Senden Sonra (52)
- İki Kalp (56)