Edebiyata Gönül Vermiş Şiiri
Edebiyata Gönül Vermiş
Bunu biliyor muydun?
Babam fakirdi.
Metelik yoktu cebinde.
Bu nedenle!
Aman beni okutamamıştı,
Şairlik mektebinde.
Ne olurdu;
Keşke!
Bende okuyup babam gibi adam olmalıydım,
Ya da,
Anamdan şair olarak doğmalıydım!
Elbette ki,
Mısraların da vardır,
Edep_i, dem_i
Kendime güldürmezdim,
El_i âlem_i
Kendini şair zanneder,
Her eline alan kalem_i!
Zaman içerisinde,
Sonsuzluğa su gibi aktım.
Ne çeyrek şair,
Ne yarım ozan,
Edebiyata gönül vermiş,
Nacizane bir çıraktım�
23 Ağustos 2010
G A R B İ O Ğ L U
Yayınlanma:
Düzenleme:
265 kez okundu.
Edebiyata Gönül Vermiş Şiiri İçin Yorum Yaz...
Ali GARBİOĞLU : GerekYok, Aşikarca, Beyan’a. Bu Şiir Ders Niteliğinde! Ne Demek İstediğimi, “A N L A Y A N A”…!Yazılan son 1 yorum görüntüleniyor.
Benzer Ali GARBİOĞLU Şiirleri:
- Özlüyorum Ama Sarılamıyorum! (366)
- Vatan (360)
- Gönlümde Bitirdim Seni (413)
- Adam Gibi Adamların Sevdalar! (287)
Son Eklenen Şiirler:
- SEVGİLİM (29)
- HAYALLER (23)
- BEN SENİ BİR BAŞKA SEVDİM (30)
- Gözyaşlarımın Sana Selamı Var (38)
- Mardin'de Akşam (38)
- Gurbet Acısı (33)
- Zafer Günü Gelince (32)
- İlk Gelen Bendim (78)
- İki Hayat (48)
- Birini Zor Sevmek Gerçek Aşktır (51)