Kitap Okumak Ne Güzeldir Şiiri
Ey yükselen yeni nesil!
Bolca kitap okuyun lütfen!
Kitapsız zaman geçer mi,
Kitapsız devran döner mi?
O kâğıda dokunmadan, o ağaç kokusunu almadan gün geçer mi,
Ne bulursanız okuyun,
Biz görmeyenler gibi olmayın ki- biz bile ne bulursak okuyoruz- ama malesef Braille alfabesi olduğu için bulamıyoruz.
Okuyun ve ülkeye faydalı olun gençler!
Yayınlanma:
Düzenleme:
Şiir Teması (Konusu): Kitap okumak ne güzel!
Fenerbahçe taraftarı Mertcan Şiirleri
248 kez okundu.
Kitap Okumak Ne Güzeldir Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer Fenerbahçe taraftarı Mertcan Şiirleri:
- İlginçlikler Abidesi (200)
- Ömür Tazeleyen Yenge (41)
- Atatürk (281)
- KLAVYE (314)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (17)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (19)
- SUSMAYAN SATIRLAR (25)
- UNUTMA Kİ (28)
- SEVGİLİ KADINIM (30)
- Yol Yare çıkınca (34)
- İmanımla al canımı (41)
- Alıştım Sana! (42)
- Senden Sonra (52)
- İki Kalp (57)