Özledim seni (2) Şiiri
Nefesim ol, dokun kalbime,
Özledim seni, bilsen ne kadar.
Bir kez dönüp baksan gözlerime,
Belki hayat seninle yeniden başlar.
Baharda sen gelmeyince,
Yüzüme kapandı bütün yollar.
Küstü gönlüm mevsimlere,
Sensiz geçti aylar, yıllar.
Her gün hasret büyür içimde,
Özledim seni, özledim yar.
Sen çıkıp karşıma gelince,
Gönlümde gonca güller açar.
Birden çıkıp gelsen karşıma,
Ayrı düşmesek bir daha.
Aynı gökyüzü altında,
Birlikte meydan okusak yıllara.
Bir gülüşün yeter bana,
Elini uzatıp tutsan elimi,
Kapanır aramızdaki uzaklıklar,
Yeniden yeşerir belki,
Yarım kalan tüm baharlar.
Mustafa Kaynak
Yayınlanma:
Düzenleme:
Şiir Teması (Konusu): Aşk, ayrılık, özlem.
15 kez okundu.
Özledim seni (2) Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer Mustafa KAYNAK Şiirleri:
- Ayrılık şarkısı (168)
- Güneşim olur musun (284)
- Mor Dağlar (452)
- Özledim Seni (926)
Son Eklenen Şiirler:
- ARKADAŞ (27)
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (24)
- SUSMAYAN SATIRLAR (34)
- UNUTMA Kİ (33)
- SEVGİLİ KADINIM (35)
- Yol Yare çıkınca (39)
- İmanımla al canımı (47)
- Alıştım Sana! (48)
- Senden Sonra (56)
- İki Kalp (61)