Kendime Ait Bir Yalnızlık Şiiri
Ben, yalnızlığın ve tek tenhalığın verdiği duyguyla
Duygusal düşünür dururum...
Sonra sen gelirsin aklıma,
Senin varlığınla kuvvet bulurum.
İyi ki varsın.
Sen olmasan, kim anlardı Sidar’ı?
Kimsecikler anlamaz beni...
Ya ben anlatamıyorum kendimi,
Ya da beni tanıyanlar
Beni tanıdığını zannediyor.
Beni...
Her zerremi, her hücremi bilen,
Az sayılı insanlardansın.
Yayınlanma:
Düzenleme:
502 kez okundu.
Kendime Ait Bir Yalnızlık Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer Sidar Sevimli Şiirleri:
- Aşk Yağmuru (282)
- Her Aşık Aşığına Şiir Yazar (384)
- Çile (305)
- Dilzara İle Civan (301)
Son Eklenen Şiirler:
- GÖNLÜMÜN EFENDİSİ (4)
- SUSMAYAN SATIRLAR (18)
- UNUTMA Kİ (21)
- SEVGİLİ KADINIM (21)
- Yol Yare çıkınca (31)
- İmanımla al canımı (34)
- Alıştım Sana! (40)
- Senden Sonra (49)
- İki Kalp (51)
- Ne Güzeldir Bayrağımız (39)