En Güzeli Baharken Şiiri
Bahar günü,
begonvillerin açtığı bir akşamüstü.
Yollar silinmiş,
topraktan ve kahverengiler .
Hatırlamak için güzel bir gün,
yaşamayı, izlemeyi ve hayal kurmayı...
Her duvar, her kapı şahidim ki:
çiçeklerin açması iyi geliyor ruhuma,
yaprak dökümü değil.
Yapraklar döküldü diyelim,
kış geldi ardından yine.
Üşütmez ki beni,
O ilk yediğim ayaz kadar.
Ama ben uçuşan kelebekleri,
hafiften ısıtan güneşi,
uzaktan izlemek istiyorum.
Yayınlanma:
Düzenleme:
Şiir Teması (Konusu): Baharın güzelliği
260 kez okundu.
En Güzeli Baharken Şiiri İçin Yorum Yaz...
Bu şiir hakkında henüz yorum yazılmamış.
İlk yorumu üstteki formu kullanarak yazabilirsiniz.
Benzer Dora Şiirleri:
- Yalan Bahanesi (233)
- Pervaz (369)
- Habersiz Yolcu (272)
- Adı Yok (245)
Son Eklenen Şiirler:
- SEVGİLİM (29)
- HAYALLER (24)
- BEN SENİ BİR BAŞKA SEVDİM (30)
- Gözyaşlarımın Sana Selamı Var (38)
- Mardin'de Akşam (38)
- Gurbet Acısı (33)
- Zafer Günü Gelince (32)
- İlk Gelen Bendim (78)
- İki Hayat (48)
- Birini Zor Sevmek Gerçek Aşktır (52)